مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، امروز دوشنبه ۱۳ دی با حضور جمعی از رییسان فدراسیون‌های ورزشی در محل فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار شد. به گزارش ایسنا، مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز(دوشنبه ۱۳ دی) با حضور عبدالحمید احمدی مشاور وزیر ورزش و جوانان، محمدشروین اسبقیان رییس

مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، امروز دوشنبه ۱۳ دی با حضور جمعی از رییسان فدراسیون‌های ورزشی در محل فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز(دوشنبه ۱۳ دی) با حضور عبدالحمید احمدی مشاور وزیر ورزش و جوانان، محمدشروین اسبقیان رییس فدراسیون جانبازان و معلولان، مهدی میرجلیلی رییس بسیج ورزشکاران، غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و برخی از ورزشکاران جانباز و معلول و پیشکسوتان این رشته در محل فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار شد.

در این مراسم اسبقیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: صحبت درباره ابعاد شخصیتی این شهید سرافراز به آسانی امکانپذیر نیست.‌ وی به  عنوان یک سرباز ولایت دارای ۳ ویژگی انقلابی، اسلامی و دیپلماتیک است و کم‌تر کسی را می‌توان پیدا کرد که در بعد شخصیتی از هر ۳ ویژگی برخوردار باشد.

اسبقیان گفت: حاج قاسم سلیمانی شهید دانشجوی مکتب مقام معظم رهبری بود و یاد و خاطره او همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان در پایان اظهار کرد: شخصیت و جوانمردی این شهید بزرگوار باید در مراکز و موسسات آموزشی تدریس شود تا شاهد تولد حاج قاسم سلیمانی‌های دیگری در کشور باشیم. امیدوارم به عنوان یکی از بسیجیان و سرباز ولایت دین خود را نسبت به این شهید بزرگوار ادا کنیم.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل