ایسنا/تهران همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور چراغعلی معاون معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، عباسی فرماندار، معاونین فرمانداری، بخشدار مرکزی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پیشوا و جمعی از مسئولان، خانه فرهنگ شهرداری پیشوا کلنگ‌زنی شد. پروژه خانه فرهنگ شهرداری پیشوا  با رویکرد توسعه فرهنگی در زمینی به مساحت ۶۱۴

ایسنا/تهران همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور چراغعلی معاون معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، عباسی فرماندار، معاونین فرمانداری، بخشدار مرکزی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پیشوا و جمعی از مسئولان، خانه فرهنگ شهرداری پیشوا کلنگ‌زنی شد.

پروژه خانه فرهنگ شهرداری پیشوا  با رویکرد توسعه فرهنگی در زمینی به مساحت ۶۱۴ مترمربع و در سه طبقه احداث خواهد شد، اعتبار مورد نیاز این پروژه ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

عبدالرضا چراغعلی معاون استاندار در جمع خبرنگاران گفت: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها از سیاست‌های دولت است و موجب تسریع در اجرای پروژه و افزایش بهره‌وری و بازدهی می‌شود.

وی ادامه داد: بهره‌گیری از تجارب دیگر مناطق در استفاده از پتانسیل بخش خصوصی می‌تواند در تقویت این مهم در شهرستان پیشوا موثر واقع شود.

معاون استاندار تهران گفت: با توجه به اینکه پیشوا یکی از  قطب‌های فرهنگی استان تهران است؛ امیدواریم یک خانه‌ فرهنگ در خور و شایسته این منطقه احداث و راه‌اندازی شود.

منبع:ایسنا

خروج از نسخه موبایل