تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 - 21:04
27 بازدید
کد خبر : 208519

ساخته شده توسط گوگل کلید «۲۴: انتظار چه چیزی

ساخته شده توسط گوگل کلید «۲۴: انتظار چه چیزی

فردا روز بزرگی برای گوگل است زیرا محصول جدید پیکسل را معرفی می کند. گوگل قرار است از سری پیکسل ۹ خود در کنار جدیدترین پیکسل واچ و پیکسل بادز خود رونمایی کند. سخنرانی اصلی قرار است در ساعت ۱۰ صبح PT / 13:00 ET / 6 بعد از ظهر BST / 10:30 بعد از

Google Pixel 9

فردا روز بزرگی برای گوگل است زیرا محصول جدید پیکسل را معرفی می کند. گوگل قرار است از سری پیکسل ۹ خود در کنار جدیدترین پیکسل واچ و پیکسل بادز خود رونمایی کند. سخنرانی اصلی قرار است در ساعت ۱۰ صبح PT / 13:00 ET / 6 بعد از ظهر BST / 10:30 بعد از ظهر به وقت IST شروع شود و طبق معمول، خلاصه‌ای از همه درزها و شایعات ماه‌های گذشته را آماده کرده‌ایم تا شما را با سرعت بیشتر آشنا کنیم.

جای تعجب نیست که در ماه‌های گذشته اطلاعات فاش شده از دستگاه پیکسل زیاد بود و ما تقریباً تمام جزئیات کلیدی دستگاه‌های جدید از جمله مشخصات و قیمت منطقه‌ای آن‌ها را در اختیار داریم. در اینجا چیزی است که می توانید از فردای Made by Made by Google Keynote ’24 انتظار داشته باشید:

سه گوشی Pixel 9 bar – دو حرفه ای، یک وانیلی
گوگل آماده است تا خط تلفن های هوشمند پیکسل خود را به روشی مشابه با آنچه اپل در چند سال اخیر انجام داده است، متحد کند. پیکسل ۹ با صفحه نمایش ۶.۳ اینچی OLED 6.3 اینچی (غیر LTPO) با طراوت حداکثر ۱۲۰ هرتز و حاشیه های کمی ضخیم تر از همتایان پرو خود، سطح ابتدایی معادل آیفون پایه خواهد بود.

Google Pixel 9 Google Pixel 9 Google Pixel 9 Google Pixel 9
گوگل پیکسل ۹

پیکسل ۹ یک قاب آلومینیومی در کنار ویزور دوربین به‌روز خواهد داشت که دیگر مانند سری پیکسل ۸ در قاب کناری ذوب نمی‌شود. گوگل به عنوان ورودی مقرون به صرفه تر در این سری، گزینه های رنگی جذابی از جمله چینی (سفید)، رز، سبز و ابسیدین (مشکی) را ارائه می دهد.

Pixel 9 Pro ویژگی‌های Pro (یعنی دوربین‌های سه‌گانه) را به قدری کوچک‌تر می‌آورد تا بتواند کاربرانی را که قبلاً تمایلی به استفاده از Pro نداشتند جلب کند. همچنین یک OLED 6.3 اینچی (این بار LTPO) با حاشیه‌های شیک‌تر از پیکسل ۹ استاندارد و همچنین یک قاب براق جدید که می‌تواند از جنس فولاد ضد زنگ یا تیتانیوم باشد نیز دریافت می‌کند. Pixel 9 Pro XL جانشین واقعی Pixel 8 Pro سال گذشته با صفحه نمایش ۶.۸ اینچی LTPO OLED خواهد بود. انتظار می‌رود پیکسل ۹ پرو و ​​۹ پرو XL در رنگ‌های چینی، رز، فندقی (سبز) و ابسیدین وارد بازار شوند.

منبع:gsmarena

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.