تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1402 - 20:34
139 بازدید
کد خبر : 208367

شهرداران قزوین از پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهری اردبیل بازدید کردند

شهرداران قزوین از پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهری اردبیل بازدید کردند

به گزارش ایلنا، محسن اسماعیلی با اعلام این خبر و با اشاره به اهمیت اقتصاد و تجاری سازی در حوزه مدیریت شهری گفت: یکی از مولفه‌های مهم ایجاد رضایت مندی عمومی استفاده از روش‌های نوین سرمایه‌گذاری است که در این زمینه باید از تجارب موفق پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری‌های کشور استفاده کرد. مدیرکل دفتر امور شهری

شهرداران قزوین از پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهری اردبیل بازدید کردند

به گزارش ایلنا، محسن اسماعیلی با اعلام این خبر و با اشاره به اهمیت اقتصاد و تجاری سازی در حوزه مدیریت شهری گفت: یکی از مولفه‌های مهم ایجاد رضایت مندی عمومی استفاده از روش‌های نوین سرمایه‌گذاری است که در این زمینه باید از تجارب موفق پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری‌های کشور استفاده کرد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین خاطر نشان کرد: برای تحقق شعار سال باید از همه ظرفیت‌ها استفاده لازم صورت پذیرد و ما بتوانیم در پیشبرد توسعه امور شهری استان به ایده‌های جدید برای استفاده بهینه از منابع موجود برسیم.

وی افزود: در این بازدید از پروژه‌های سرمایه‌گذاری، گردشگری و پل معلق شهر هیر، مجتمع تجاری شهریار، مجموعه گردشگری دریاچه شورابیل، بازآفرینی سایت شیخ صفی الدین اردبیلی در استان اردبیل بازدید شد.

در این بازدیدها کارشناسان و مسئولین مربوطه گزارش‌های دقیقی از نحوه جذب سرمایه‌گذار و روند اجرای پروژه‌های مربوطه ارائه کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.