تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 16:12
143 بازدید
کد خبر : 208425

مجوزهای کارخانه تسلا در مکزیک تقریباً آماده است، زیرا ایالت کار زیرساختی را راه اندازی می کند

مجوزهای کارخانه تسلا در مکزیک تقریباً آماده است، زیرا ایالت کار زیرساختی را راه اندازی می کند

به گزارش یگانه نیوز و به نقل از رویترز مکزیکو سیتی، ۵ اکتبر (رویترز) – مجوزهای نهایی برای تسلا برای ساخت یک کارخانه خودروهای الکتریکی (EV) در ایالت نووو لئون در شمال مکزیک ممکن است ظرف چند هفته آماده شود و دولت محلی در حال آغاز کارهای زیرساختی درخواستی این شرکت است. یک مقام ارشد

Tesla plans a new gigafactory in northern Mexico, in Santa Catarina

به گزارش یگانه نیوز و به نقل از رویترز مکزیکو سیتی، ۵ اکتبر (رویترز) – مجوزهای نهایی برای تسلا برای ساخت یک کارخانه خودروهای الکتریکی (EV) در ایالت نووو لئون در شمال مکزیک ممکن است ظرف چند هفته آماده شود و دولت محلی در حال آغاز کارهای زیرساختی درخواستی این شرکت است. یک مقام ارشد روز پنجشنبه گفت.

تسلا (TSLA.O) در ماه مارس برنامه‌های خود را برای افتتاح یک کارخانه بزرگ در نووو لئون اعلام کرد، اولین کارخانه آن در مکزیک، که همچنین سرمایه‌گذاری‌های خودروهای الکتریکی را از خودروسازان دیگری که به دنبال دستیابی به اهداف بلندپروازانه تولید هستند، جذب کرده است. این شرکت جزئیاتی در مورد ساخت یا تولید ارائه نکرده است.

ایوان ریواس، وزیر اقتصاد نوئوو لئون، در مصاحبه ای گفت که این خودروساز که توسط میلیاردر ایلان ماسک اداره می شود، در حال بررسی یک کارخانه بزرگتر از آنچه که در ابتدا پیش بینی شده بود، است و همچنان در حال انجام طرح های طراحی، معماری و مهندسی است.

او گفت که دولت فدرال در مسیر اعطای مجوزهای زیست محیطی ظرف چند هفته است که به سازنده خودروهای برقی اجازه می دهد ساخت و ساز را آغاز کند.

ریواس گفت: “من انتظار دارم که این موضوع چند هفته، حداکثر یک ماه باشد.”

ریواس گفت فقط تسلا می تواند جدول زمانی خود را برای مکزیک بررسی کند. اما او گفت که انتظار دارد تولید بسیار زودتر از سال ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ آغاز شود، تاریخی که روزنامه مکزیکی Reforma در ماه گذشته گزارش داد، زیرا Nuevo Leon قصد داشت به سرعت زیرساخت‌های آب، برق و حمل و نقل را ایجاد کند.

او گفت: “ما در تلاش هستیم تا این امر خیلی زود اتفاق بیفتد، بنابراین آنها تمام زیرساخت های مورد نیاز خود را برای شروع در اسرع وقت دارند.”

روهان پاتل، مدیر ارشد سیاست عمومی و توسعه کسب و کار تسلا، در پستی در پلتفرم X، که قبلا توییتر بود، گزارش رسانه های مکزیکی مبنی بر لغو برنامه های تسلا را رد کرد و از مقامات محلی، ایالتی و فدرال تشکر کرد.

او گفت: «ما از تلاش‌های آنها برای ایجاد مجوزها و زیرساخت‌های پایدار لازم بسیار قدردانی می‌کنیم.

بر اساس یادداشت تفاهم با تسلا که رویترز مشاهده کرده است، Nuevo Leon با ساخت یک پست برق، یک خط لوله گاز طبیعی، آبشارهای راه آهن، جاده ها و خدمات برای آب و فاضلاب موافقت کرده است.

ریواس گفت که این پروژه ها می توانند قبل یا همزمان با ساخت خود تسلا ساخته شوند و به سایر شرکت ها نیز سود خواهند رساند.

وی خاطرنشان کرد: یک کابل برق فشار قوی که در حال حاضر بالای سایت تسلا اجرا می شود، با یک پست و ترانسفورماتور متصل خواهد شد.

ساموئل گارسیا، فرماندار Nuevo Leon، ماه گذشته گفت که به اصطلاح “Gigafactory” قرار است طی دو سال آینده حدود ۱۵ میلیارد دلار از طریق تسلا و تامین کنندگان آن به ارمغان بیاورد. این ایالت خواستار سرمایه گذاری بیشتر در زمینه بهداشت، آموزش، جاده ها و خدمات اساسی برای تطبیق با رشد مورد انتظار شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.