در هشتم ، شرکت Primenumber ، آموزشی ویبولیتین اعلام کرد که دارای نسخه بتا از عملکرد “تعاملی AI Assist Assist” برای عملکرد AI “CeMeta AI” است که در فهرست داده های ابر “Cameta” ارائه شده است.
“Cometa” یک سرویس کاتالوگ داده است که باعث کشف ، درک و استفاده از داده ها می شود. به عنوان مثال ، با مدیریت ابرداده که معنی و وضعیت داده ها را نشان می دهد ، از جمله اینکه داده های فروش “مالیات شامل” یا “مالیات محروم” است و رابطه بین داده ها ، به افراد درگیر در داده ها کمک می کند تا سریع و کارآمد از داده های داخلی استفاده کنند.
این سرویس عملکرد “Cameta AI” را ارائه می دهد که از AI استفاده می کند تا محیطی را ایجاد کند که نه تنها مهندسان بلکه افراد شغلی مشاغل مختلف می توانند از کاتالوگ داده ها استفاده کنند و اولین مورد از این “عملکرد تولید داده متا” ارائه شده است.
این بار ، در میان این تلاش ها ، ما نسخه های بتا از “عملکرد کمک AI تعاملی” داریم.
با استفاده از این “ویژگی تعاملی AI Assist” ، هنگامی که کاربران به زبان طبیعی مانند “کجا داده های فروش دارم؟” یا “من می خواهم اطلاعات مشتری را ببینم” ، AI دارایی های داده مناسب (مانند جدول پایگاه داده ، یک داشبورد بیسا و غیره) را پیشنهاد می کند. به همین دلیل ، حتی بدون دانش تخصصی ، می توانید داده ها را به روشی مکالمه پیدا کنید.
همچنین توانایی پیشنهاد SQL را دارد که هنگام ورود به نیازهای تحلیلی مانند “۱۰ فروش برتر ماه گذشته” و “جمع آوری تعداد مشتری ها بر اساس منطقه” به زبان طبیعی نیاز به هوش مصنوعی دارد و بدون داشتن آگاهی از زبان بانک اطلاعاتی ، از استخراج داده ها پشتیبانی می کند.
در آینده انتظار می رود که توابع به تدریج آزاد شوند که بینش هایی را که می توانند از داده ها بدست آورند ، مانند نمایش تاریخ مکالمات با هوش مصنوعی ، اجرای SQL تولید شده همانطور که هست ، و داده های واقعی را آسان برای تجسم می کند.