تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 17:20
153 بازدید
کد خبر : 208336

راهداری کهگیلویه و بویراحمد در سانحه تصادف مرگبار تریلر مقصر است

راهداری کهگیلویه و بویراحمد در سانحه تصادف مرگبار تریلر مقصر است

“عیسی شهامت” در حاشیه بازدید خود از محل وقوع این تصادف در محدوده پلیس راه یاسوج _ شیراز به ایلنا از یاسوج گفت: تقصیرات اداره کل راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد در سانحه زنجیره ای و مرگبار امروز یاسوج در محدوده پلیس راه این شهر با شیراز محرز است و البته باید سهم سایر دستگاه

راهداری کهگیلویه و بویراحمد در سانحه تصادف مرگبار تریلر مقصر است

“عیسی شهامت” در حاشیه بازدید خود از محل وقوع این تصادف در محدوده پلیس راه یاسوج _ شیراز به ایلنا از یاسوج گفت: تقصیرات اداره کل راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد در سانحه زنجیره ای و مرگبار امروز یاسوج در محدوده پلیس راه این شهر با شیراز محرز است و البته باید سهم سایر دستگاه های مقصر را نیز مشخص کنیم.

وی با انتقاد از تجمع زیاد خودروهای شخصی و دوره گرد ( فروشنده ها) در محدوده پلیس‌ راه یاسوج _ شیراز  هم اظهار داشت: تجمع این تعداد ماشین جلوی پلیس‌ راه غیرمنطقی است.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از نهادهای دیگر نیز در این زمینه قصور دارند و در جلسه ستاد بحران به این مسئله رسیدگی خواهیم کرد.

شهامت با بیان اینکه، وضعیت توپوگرافی و جغرافیایی محورهای ارتباطی استان کهگیلویه و بویراحمد باعث شده که این مشکلات همیشه وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: با مقصرین این حادثه تلخ برخورد قاطع قانونی کرده و در جلسه فوری ستاد بحران در این زمینه با متخلفین و کم‌کاران برخورد می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، حوالی ساعت ۱۱ امروز جمعه دوم تیرماه، به دلیل نقص فنی یک دستگاه تریلر در محدوده پلیس راه یاسوج _ شیراز، متاسفانه تاکنون پنج نفر کشته، ۲۰ نفر مصدوم و ۲۵ وسیله نقلیه به شدت دچار خسارت شده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.