تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 19:52
154 بازدید
کد خبر : 208392

رئیس جبهه اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

رئیس جبهه اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

به گزارش ایلنا از یاسوج،” علی خواجوی” رئیس پیشین جبهه اصلاحات در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۰ متاسفانه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت و بعد از دومین سالگرد آن مرحوم، نشستی برای انتخاب رئیس این جبهه در یاسوج برگزار و “علیرضا کفایی” با اکثریت آراء، بعنوان رئیس جدید جبهه اصلاحات در این

رئیس جبهه اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

به گزارش ایلنا از یاسوج،” علی خواجوی” رئیس پیشین جبهه اصلاحات در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۰ متاسفانه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت و بعد از دومین سالگرد آن مرحوم، نشستی برای انتخاب رئیس این جبهه در یاسوج برگزار و “علیرضا کفایی” با اکثریت آراء، بعنوان رئیس جدید جبهه اصلاحات در این استان انتخاب شد.

کفایی از فعالان سیاسی و فرهنگی بازنشسته در شهرستان گچساران است و مرحوم “خواجوی” نیز از فرهنگیان و فعالان سیاسی همین شهرستان بود.

به گزارش ایلنا، ریاست جبهه اصلاحات ایران در ابتدا با بهزاد نبوی بود اما از اسفندماه ۱۴۰۱، وی استعفاء داد و تکلیف ریاست این جبهه نامعلوم بود تا اینکه با انتخاب آذر منصوری فعالیت تشکیلاتی اصلاح طلبان بصورت جدی تر دنبال شد.

این جبهه جایگزین شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان شد که در انتخابات سال های ۹۴ و ۹۶ به ریاست محمدرضا عارف، فعالیت انتخاباتی اصلاح‌طلبان را برنامه‌ریزی کرده بود اما بدلیل اختلاف میان احزاب اصلاح‌طلب بر سر حضور چهره‌های غیرحزبی، مُنحل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.