تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اردیبهشت 1404 - 18:02
15 بازدید
کد خبر : 208601

Netone Partners خدمات پشتیبانی منحصر به فردی را برای سریال Cisco Catalyst 1200/1300 ارائه می دهد – Watch Cloud

Netone Partners خدمات پشتیبانی منحصر به فردی را برای سریال Cisco Catalyst 1200/1300 ارائه می دهد – Watch Cloud

در 24th ، شرکت Netone Partners ، Ltd. اعلام کرد که ارائه خدمات پشتیبانی منحصر به فرد محصول NetOne Partners در ماه آوریل ، مربوط به سری Cisco Catalyst 1200/1300 توسط Cisco Systems LLC را آغاز خواهد کرد. به عنوان تنها توزیع کننده در ژاپن که خدمات پشتیبانی از محصول را برای سری Cisco Catalyst


در 24th ، شرکت Netone Partners ، Ltd. اعلام کرد که ارائه خدمات پشتیبانی منحصر به فرد محصول NetOne Partners در ماه آوریل ، مربوط به سری Cisco Catalyst 1200/1300 توسط Cisco Systems LLC را آغاز خواهد کرد.

به عنوان تنها توزیع کننده در ژاپن که خدمات پشتیبانی از محصول را برای سری Cisco Catalyst 1200/1300 ارائه می دهد ، NetOne Partners متعهد است که به طور مداوم از مشاغل شرکت های شریک ، از فعالیت های پیشنهادی گرفته تا معرفی محصول و عملیات نگهداری ، پشتیبانی کند.

تصویر خدمات پشتیبانی محصول

با پایان سوئیچ سری Cisco Catalyst 1000 ، که از زمان انتشار آن در سال ۲۰۱۹ توسط بسیاری از کاربران مورد استفاده قرار گرفته است ، سری Cisco Catalyst 1200/1300 ، یکی از جانشینان منتشر شده ، در سال ۲۰۲۴ به عنوان یک مدل کم مصرف با عملکرد عالی برای محیط های کوچک در دسترس است.

سری Cisco Catalyst 1200/1300 در درجه اول برای مشتریان کوچک و متوسط ​​طراحی شده است ، بنابراین ویژگی های محصول و ساختار پشتیبانی سازنده کمی با سایر سری های کاتالیزور متفاوت است.

ما به عنوان یک ارزش افزوده هنگام خرید از شرکای NetOne ، ما خدمات پشتیبانی محصول خود را ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که می توان از آن توسط طیف گسترده ای از مشتریان استفاده کرد ، بر اساس سابقه ما در مورد دستیابی به محصولات سیسکو در ژاپن ، فناوری شبکه ما و دانش گسترده.

علاوه بر پشتیبانی ارائه شده توسط سیسکو ، سرویس پشتیبانی همچنین وظایف مختلفی را در فعالیتهای پیشنهادی شرکتهای شریک ، از جمله تأیید قبل از تأیید و مشخصات ، با پشتیبانی از پیش فروش مبتنی بر مستندات تولید کننده و دانش تأیید شرکای Netone کاهش می دهد و از اجرای صاف برای کاربران نهایی پشتیبانی می کند.

علاوه بر این ، با حمل نسخه ای که توسط مشتری تعیین شده است که قبل از حمل و نقل در معرض بررسی بهداشتی قرار گرفته است ، از نقص تجهیزات پس از نصب جلوگیری می کند و تجهیزات با کیفیت بالا را فراهم می کند.

علاوه بر این ، پشتیبانی پس از فروش از یک تیم پشتیبانی QA اختصاصی (TechDESK) پس از استقرار از کاربران نهایی در عملکرد پایدار پشتیبانی می کند. ۲۴/۷ پشتیبانی ارسال/پشتیبانی در سایت از تیم پشتیبانی اختصاصی معلولیت ما (XOC) به سرعت موانع را برطرف کرده و تأثیر تجاری را به حداقل می رساند.





لینک منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.