شرکت Preferred Networks ، Ltd. (PFN) در ۸ اعلام کرد که ارائه خدمات تجزیه و تحلیل داده های کیفی “Scan Insight” را برای “Preferredai” خود ، گروهی از محصول و خدمات که از AI تولید شده و بسته های مورد انتظار استفاده می کنند ، ارائه می دهد.
“Insight Scan” خدماتی است که به شما کمک می کند تا با انجام طبقه بندی و تجزیه و تحلیل کلیه داده های متن ، از جمله بررسی وب ، تاریخچه پاسخ مرکز تماس ، نظرات عمومی و اطلاعات ثبت اختراع ، بینش (اطلاعات ضروری پنهان شده در داده های متن) را کشف کنید.
پردازش پیشرفته زبان طبیعی را می توان با استفاده از مدل های زبان در مقیاس بزرگ (LLM) انجام داد و هوش مصنوعی پس از درک عمیق از معنی متن ، برچسب های طبقه بندی را پیشنهاد می کند.
همچنین گفته می شود که به شما امکان می دهد انعطاف پذیری را به طور انعطاف پذیر حفر و تصحیح طبقه بندی آموزش دهید و به شما امکان می دهد داده ها را به روشی عمیق ، سریع و آسان به روشی تعاملی با هوش مصنوعی تجزیه و تحلیل کنید و به شما امکان می دهد سریع فرضیه ها را تأیید کنید.
علاوه بر این ، ما یک خلاصه تحلیلی ارائه می دهیم که توزیع و روندها را با یک نگاه نشان می دهد. گفته می شود که می توان تجزیه و تحلیل انعطاف پذیر را از زوایای مختلف انجام داد ، مانند اصلاح برچسب و تجزیه و تحلیل مجدد آن پس از نمایش خلاصه.
این توابع به کاربران امکان می دهد تا متن های عظیمی را که می توانند ساعت ها برای خواندن ، طبقه بندی و تجزیه و تحلیل در نتایج تجزیه و تحلیل خروجی ساعت ها را بخوانند ، طبقه بندی و تجزیه و تحلیل کنند ، به کاربران این امکان را می دهند تا بینش هایی مانند روانشناسی مشتری ، روند بازار و تکامل فناوری را در نزدیکی قالب در زمان واقعی استخراج کنند و منجر به تصمیم گیری سریع و رشد کسب و کار شوند.