در ششم ، شرکت Transcosmos ، آموزشی ویبولیتین اعلام کرد که ارائه “بررسی Trans-CX (تشخیص COMX)” ، خدماتی که به شرکت ها امکان می دهد “نکات مهم” CX CX (تجربه مشتری) را تجسم کنند و تجربیات ارتباطی شرکت خود را ارزیابی کنند.
Transcosmos در حال توسعه چارچوب “COMX (ارتباطات – تجربه: COMKUS)” است که به منظور بهبود عملکرد و ترویج دیجیتالی شدن نقاط مختلف تماس با مشتری ، بر ارزیابی تجربه ارتباطات متمرکز است.
“نظرسنجی Trans-CX” این بار با استفاده از این چارچوب COMX اعلام شده است. با اندازه گیری معیارهای کلیدی CX با استفاده از مانیتور نظرسنجی وب ، و مقایسه و تجزیه و تحلیل شرکت خود با رقبای خود در سطح مورد ارزیابی فردی ، می توانید موقعیت شرکت خود را در صنعت و همچنین نقاط قوت و ضعف خود تجسم کنید که می تواند درآمد را بهبود بخشد و شرکت شما را متمایز کند.
علاوه بر این ، تشخیص مطابق با سفر مشتری قبل و بعد از خرید برای شناسایی “نقاط مهم” از ارتقاء DX و استفاده از هوش مصنوعی انجام می شود. این شرکت گفت که سریعاً در مورد نتایج تشخیص و بینش در مورد برنامه ریزی اقدامات بهبود گزارش می دهد. علاوه بر این ، به عنوان یک گزینه ، می توان جستجوهای میز را برای تدوین اقدامات بهبود خاص ارائه داد.