تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اردیبهشت 1404 - 18:04
12 بازدید
کد خبر : 208605

Uhuru راه حل های تجدید مرکز تماس با هوش مصنوعی را برای صنعت مالی ارائه می دهد – Cloud Watch

Uhuru راه حل های تجدید مرکز تماس با هوش مصنوعی را برای صنعت مالی ارائه می دهد – Cloud Watch

در تاریخ ۲۵ ، شرکت Uhuru ، Ltd. اعلام کرد که شروع به ارائه راه حل جدید به روزرسانی مرکز تماس برای صنعت مالی که از فناوری AI استفاده می کند ، شروع کرده است. Uhuru سابقه استفاده از دانش خود را در توسعه خدمات وب Salesforce و Amazon (AWS) برای پشتیبانی از عملکرد مراکز


در تاریخ ۲۵ ، شرکت Uhuru ، Ltd. اعلام کرد که شروع به ارائه راه حل جدید به روزرسانی مرکز تماس برای صنعت مالی که از فناوری AI استفاده می کند ، شروع کرده است.

Uhuru سابقه استفاده از دانش خود را در توسعه خدمات وب Salesforce و Amazon (AWS) برای پشتیبانی از عملکرد مراکز تماس بیش از ۳۰ شرکت در صنایع مختلف از جمله امور مالی ، تولید ، دارویی ، مواد غذایی ، آموزش و سبک زندگی دارد.

این بار ، ما از این سوابق و تجربه استفاده خواهیم کرد تا یک راه حل جدید مرکز تماس برای صنعت مالی که از هوش مصنوعی استفاده می کند ، ارائه دهیم.

در مراکز تماس سنتی ، هنگامی که مشتری با توجه به راهنمایی صدا ، عملیات فشار را انجام می دهد ، معمول بود که مشتری را مطابق با محتوای استعلام به شخص مسئول اختصاص دهد و اپراتور یکی یکی پاسخ داد. علاوه بر این ، در حین تماس ، برای تأیید هویت و تاریخ گذشته شما زمان لازم بود ، و حتی پس از تماس ، بسیاری از کارهای پس از پردازش لازم بود ، مانند خلاصه کردن محتوای تماس و ورود به تاریخ پاسخ ، کار اپراتور را به یک مسئله مهم تبدیل می کند.

در مقابل ، راه حل Uhuru ارائه می دهد ، نماینده هوش مصنوعی Salesforce “AgentForce” ، که به CRM مرتبط است ، از کار اپراتور پشتیبانی می کند ضمن اینکه به اطلاعات مشتری و سوالات مانند ایمیل مراجعه می کند. به عنوان مثال ، راهنمایی صوتی هوش مصنوعی می تواند به طور خودکار سوالات را با استفاده از تشخیص صدا و پردازش زبان طبیعی طبقه بندی کند و به مشتریان این امکان را می دهد تا اطلاعات مشتری را بدست آورند و به طور موازی سوالات را تجزیه و تحلیل و سازماندهی کنند.

مأمورین هوش مصنوعی هنگام تحویل به شخص دیگری یا تشدید به یک سرپرست ، خلاصه ای از تعامل های قبلی و نمونه های بسیار مرتبط ذخیره شده در CRM را برای کمک به همکاری صاف ارائه می دهند.

علاوه بر این ، یک عامل هوش مصنوعی در رابطه با CRM از اطلاعات مشتری خریداری شده برای پیشنهاد روشهای لازم مانند شناسایی و غیره استفاده می کند.

علاوه بر این ، با تقویت پشتیبانی Omnichannel از طریق همکاری بین Salesforce و AWS ، به طور مرکزی چندین کانال مانند تلفن ، گپ و ایمیل ، بهینه سازی سوالات و بهبود رضایت مشتری را مدیریت می کند.





لینک منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.